A legjobbak az International Informatics Olympiad in Teams (IIOT) versenyen, azaz a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián vehetnek részt.
Az IIOT egy új projekt, melynek célja a Nemzetközi Informatikai Diákolimpiához (IOI) hasonló verseny szervezése, ahol a feladatokat csapatban kell megoldani. A 4 fős csapatokat egy iskolába járó diákok alkotják.

Fordulók, időzítés
|
Az országos döntő a Budapesti Fazekas Mihály Gimnáziumban lesz, ahova 10+1 csapatot hívunk meg az online selejtező alapján. A nemzetközi versenyen az első két helyezett csapat vehet részt, illetve a szervező iskola legjobb csapata. Részletes információk a versenykiírásban olvashatók.
Kategóriák
A profik versenyének kiírása változatlan, de - a tavalyi évhez hasonlóan - egy újonc kategóriában is lehetőség van a versenyzésre, ez a ProgramPohár. A két kategória között a versenyre nevezéskor kell választani, és a választás a teljes tanévre érvényes. A két kategóriában különböző
|
Mindkét kategóriában
|
Kódkupa - Csapatok
|
Csapatonként egy versenyző lehet a tavalyi Informatika OKTV II. kategóriájának 1-10. helyezettje, vagy a Nemes Tihamér Programozási Verseny II. korcsoportjának 1-5. helyezettje közül. Több csapat is indulhat egy iskolából. Bővebb információk a versenykiírásban találhatók.
ProgramPohár - Csapatok
|
Ebből a kategóriából nem lehet kijutni a nemzetközi versenyre. Bővebb információk a versenykiírásban találhatók.
A versenyről
A csapatoknak 3 óra alatt kell együttműködve megoldaniuk
Díjazás
|
Ha az első két helyezett között van a Budapesti Fazekas Mihály Gimnáziumnak csapata, abban az esetben a harmadik helyezett csapat mehet még a nemzetközi versenyre.
Szervezetek

International Informatics Olympiad in Teams
Az IIOT Olaszországban indult, 2017 óta nemzetközi verseny. Egy fontos űrt kíván betölteni, hiszen a középiskolásoknak korábban nem volt az egyetemi ACM ICPC versenyhez hasonló, nagy presztízsű programozási csapatverseny.

Neumann János Számítógép-tudományi Társaság
Az 1968-ban alapított Neumann Társaság nagy múltú közhasznú, nonprofit tudományos egyesület. A Tehetséggondozási Szakosztálya több, mint 20 éve foglalkozik számos neves verseny szervezésével és a versenyekre való felkészítéssel.

Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium
A Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium hazánk egyik pillére az iskolai tehetséggondozásban. Tanulói évről évre kiváló eredményeket érnek el a Nemzetközi Tudományos Diákolimpiákon a legkülönfélébb tárgyakból.

Algo Pro Club
Az Algo Pro Club hazánk első versenyprogramozói egyesülete. Online programozás szakköreik a teljesen kezdőtől egészen a nemzetközi versenyekre felkészítő szintig terjednek, és emelett a közösségépítésre és a versenyzés élményére is nagy hangsúlyt fektetnek. Számos Kódkupa szervező tagja az egyesületnek.
Támogatóink
